چشم انداز ماموریت و ارزش ها

چشم انداز ماموریت و ارزش ها
rapanaz

شرکت نارین افلاک یزد به منظور دستیابی به اهداف کوتاه مدت خود در توسعه و همکاری های تجاری، علمی و فن آوری، صنعتی و اقتصادی  و اهداف دراز مدت برای همکاریهای فرا منطقه ای بین منطقه آسیای میانه و خاورمیانه از یک طرف و منطقه افیانوسیه از طرف دیگر برنامه ریزی و اقدام کرده است. این شرکت موظف است علاوه بر پیروی از اصول تجارت بین الملل و پایبندی به مقررات و قوانین مصوبه تجاری هرکشور بطور مجزا، در حفظ اسرار مشتریان و ارائه خدمات و سرویس ها بر اساس اصل مشتری مداری عمل نمایید.
بر پایه این اصول، اهداف و چشم انداز های  این شرکت را به طور خلاصه و بشرح ذیل بیان میگردد:
اهداف:
•    ارائه بهترین سرویس ها برای تجار، صنعت گران و متخصصین برای ارتباط موثرتر و کاراتر در رسیدن به اهداف پیش بینی شده، کاهش زمان، هزینه ها وریسک ورود به بازار هدف.
•    مشاوره جهت ایجاد و امکان دستیابی آسان تر به اطلاعات و شرایط و موقعیتهای اقتصادی، تجاری بازار هدف، استفاده از امکانات محلی برای شرکت های بین المللی.
•    به کارگیری پرسنل مجرب و تحصیل کرده، دسترسی و استفاده از امکانات هرمنطقه تجاری و اقتصادی، همکاری با شرکت های مشاوره ای و حقوقی در هر دو کشور که باعث فراهم آوردن شرایط مناسب برای مشتریان ورضایت مندی آنان گردد.
•    ارائه کار تیمی در سطح داخلی و فرا منطقه ای برای تسریع در اجرای پروژه ها، انتقال کالا، تکنولوژی، خدمات و سرویس ها برای جلب رضایت مشتریان و تداوم در همکاری های آتی.
•    حفظ احساس مسئولیت توسط پرسنل آموزش دیده و ارائه سرویس ها با رعایت اصول حرفه ای بازرگانی بین الملل، حفظ وتضمین امنیت اطلاعات مشتریان و دوری از هرگونه تداخل مسائل تجاری داخلی و بین المللی.
•    توسعه و تداوم همکاریهای مشتریان، با پیگیری حل مشکلات و رفع  موانع و مشکلات موجود و استفاده از تجربیات برای گسترش روابط آتی برای مشتریان.
•    ارائه فرصت ها موجود و معرفی فرصت های جدید برای کاهش در وقت و هزینه و بالا بردن سطح رضایت مندی و همکاریها منطقه ای و بین المللی.
چشم انداز:
کشف تجربیات نو و یافتن فرصت های جدید در خدمات، تکنولوژی و محصولات روز دنیا برای صنایع و تجار متفاوت به نحوی که باعث افزایش فعالیت و توسعه همکاریها آنها در هر دو منطقه گردد.
•    کمک برای آسان سازی ارتباطات هر چند کوچک در توسعه همکاریهای اقتصادی، صنعتی، تجاری میان این دو کشور.  
•    در نهایت با تلاش مداوم در ارائه با کیفیت سرویس ها و خدمات، تبدیل شدن برندی قابل اعتماد و پا گذاشتن در محیط فرا منطقه ای اقیانوسیه و آسیای میانه و خاورمیانه.